.

.

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Liebster Award

Witam was serdecznie.
W ubiegłym tygodniu zostałam aż dwa razy nominowana, więc muszę przyjąć to na swoją klatę :)
Chciałam podziękować xoxo i http://zwei-unterschiedliche-und-doch-ahnliche-welten.blog.pl/ za nominację.
Zacznę od nominacji, którą mam dłużej :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowani: 

http://zamknietawklatce.blogspot.com/
http://becauseyoudontare.blogspot.com/
http://whosaysihavetobeperfect.blogspot.com/
http://your-misty-eyes.blogspot.com/
http://still-looking-you.blogspot.com/
http://eine-trane.blogspot.com/
http://grzech-za-grzechem.blogspot.com/
http://dirty-veins.blogspot.com/
http://i-can-see-a-love-restrained.blogspot.com/

I przepraszam, ale więcej nie mogłam znaleźć :c

1. Jakie są według ciebie najciekawsze sceny przedstawiane w opowiadaniach ?
Uwielbiam sceny smutne. Sceny, gdzie ktoś płacze, musi się żegnać. Po prostu pokazują, czy dany pisarz potrafi dobrze opisywać emocje. Lubię też sceny brutalne i typowo ukazujące sposób myślenia bohatera. 
2. O czym najbardziej lubisz czytać?
O narkomanach, psychopatach. Po prostu osobach z zaburzeniami psychologicznymi. 
3. Czy interesuje cię literatura typu Harry Potter itp?
Tak ♥ Jezu, kocham Pottera, Wiedźmina, LOTRa. 
4. Najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałaś/ -łeś? Podaj autora i jej tytuł.
Aktualnie jest to książka Constantine Briscoe "Brzydula. Historia niekochanej."
5. Jakich zespołów najczęściej słuchasz?
Tokio Hotel, Guns N' Roses, 30STM, Linkin Park, Powerwolf, Hunter, Sabaton i Luxtorpeda
6. Ulubione danie?
Ciecierzyca w sosie pomidorowym, bądź naleśniki z malinami. 
7. Co robisz w wolnym czasie?
Tańczę i nerdzę w Simsy, albo League of legends.
8. Czego nigdy nie zrobisz?
Nie przestanę czytać. 
9 Najgłupsza sytuacja, w której brałaś/ -łeś udział?
Nie wiem, nie przypominam sobie :c
10. Ulubiony kolor?
Czarny i fioletowy
11. Czym się interesujesz na co dzień?
Tańcem. Kocham, uwielbiam i w ogóle, ach! A konkretniej to belly dance.

Part 2 od xoxo :)

1. Od którego roku jesteś fanem TH?
2006
2. Co najbardziej podoba Ci się w Billu/Tomie/Gustavie/Georgu?
To jacy są niezależni. Uwielbiam zwłaszcza bliźniaków za fakt, ze potrafili wszystkim pokazać, że jeśli ma się marzenia to trzeba dążyć do ich spełnienia, a nie siedzieć na dupsku i marudzić.
3. Ulubiona piosenka TH?
Aktualnie jest to "Invaded", ale zmienia się to z każdym dniem :)
4. Ulubiony film?
Szybcy i wściekli 7
5. Przy jakiej muzyce piszesz notkę na bloga?
Zależy od nastroju, serio. Często to co podaję na górze rozdziału nijak ma się z tym przy czym piszę. Potrafię napisać scenę morderstwa przy delikatnym pianinie.
6. Czy piszesz notki na bieżąco czy masz już w zanadrzu?
Aktualnie mam w zanadrzu jeszcze 3 rozdziały. Pora ruszyć dupsko i zacząć pisać :)
7. Z czego czerpiesz inspirację do pisania swojego bloga?
Zabawne, ale moją inspiracją jest postać Eminema. Serio.
8. Czy kiedykolwiek wzorowałaś się na blogu innej osoby?
Nie. Z reguły staram się nie wzorować i kreować. Nie lubię też jak ktoś to robi, chociaż czuję się wówczas dumna, że jestem inspiracją. Uświadamia mnie to, ze nie piszę tak tragicznie :P
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Na tę chwilę? Być po prostu szczęśliwa.
10. Ulubiony rodzaj książek?
Dramaty psychologiczne/romansy
11. Ile jesteś w stanie przeczytać książek w ciągu roku?
Zależy od czasu. Od stycznia mam już przeczytane 8 książek :) 

To teraz moje pytania :)
1. Czym dla Ciebie jest FFTH?
2. Ile czasu spędzasz nad napisaniem jednej notki?
3. Skąd czerpiesz inspirację?
4. Zajmujesz się czymś poza FFTH? (mam na myśli artystyczne zajęcia) Jeśli tak, to czym?
5. Ulubiony utwór?
6. Jakie książki lubisz?
7. Co Cię urzekło w Tokio Hotel?
8. Ulubiony rodzaj opowiadań w świecie FFTH?
9. Ile lat miałaś/łeś pisząc pierwsze opowiadanie? O czym ono było?
10. W ilu procentach charakter twojej postaci pokrywa się z twoim?
11. Ile czasu poświęcasz na odpowiednie przygotowanie się do nowego opowiadania?

Dziękuję za uwagę :) Rozdział pojawi się w przyszłym tygodniu, albo na koniec tego.
Buziaczki
Allein 

1 komentarz:

  1. Z racji tego, że już nie mam kogo nominować bo wszystkich nominowałam ostatnio odpiszę tutaj ;)

    1. Czym jest dla Ciebie FFTH ?
    To chyba proste. Jest dla mnie całym światem !

    2.Ile czasu spędzasz nad napisaniem jednej notki ?
    To zależy, zazwyczaj jak idę na żywioł i kiedy mam wenę to zajmuję mi to około godziny a jeżeli nie jest "wielka" to parę godzin.

    3. Skąd czerpiesz inspirację ?
    Z muzyki, zdecydowanie z muzyki. Jest najważniejsza i nie tylko w moich opowiadaniach ale także w życiu.

    4.Zajmujesz się czymś poza FFTH ? (mam na myśli artystyczne zajęcia) Jeśli tak, to czym.
    Raczej nie, poza FFTH i pisaniem nie zajmuje się niczym.

    5. Ulubiony utwór ?
    To chyba najtrudniejsze pytanie. Mam dużo ulubionych piosenek, choć jest jedna która jest ze mną od początku i dzięki niej zmieniło się całe moje życie, pomogła mi przetrwać najgorsze momenty w życiu. Tokio Hotel - Durch den Monsun.

    6.Jakie książki lubisz ?
    Kryminały, zdecydowanie kryminały !

    7. Co Cię urzekło w Tokio Hotel ?
    Oj tu jest wiele rzeczy, choć najbardziej urzekło mnie ich miłość i pasja do muzyki. To, że pokazali nam, iż marzenia można spełniać w każdym wieku.

    8. Ulubiony rodzaj opowiadań na świecie FFTH ?
    Uwielbiam wszystkie, ale takim najbardziej to opowiadania o Tomie <3

    9. Ile lat miałaś/łeś pisząc pierwsze opowiadanie ? O czym ono było ?
    Moje pierwsze opowiadanie napisałam w wieku 14 lat i to było o Tokio Hotel <3

    10. W ilu procentach charakter Twojej postaci pokrywa się z Twoim ?
    Nie umiem określić.

    11. Ile czasu poświęcasz na odpowiednie przygotowanie się do nowego opowiadania ?
    Uuu sama nie wiem, to zależy od mojego czasu. Jeżeli mam go dość dużo to zazwyczaj szybko mi to idzie, choć uwielbiam zmieniać szablony tak aby były perfekcyjne chociaż nie zawsze jest.

    OdpowiedzUsuń